14 Mayıs 2019 Salı
Bilgisayar mı, Ben mi?
Bilgisayar ve bilgisayar oyunlarına bağımlılık günümüzde aşırı bir artış gösterdi, hepimiz bunun farkındayız, ama tanıştığım bir kız bunu çok yakından fark etmiş olmalı. Birbirlerini sevdiklerini söyleyen bir çift. Birbirlerine saygısızlık etmiyorlar ve sınırlarına girmiyorlar. Peki, bu ilişkinin bitmesinde sebep olabilecek ne olmuş olabilir? Arkadaşları kızı gaza getirmemiş hayır, aileler cephesinden de bir problem yok. Tek problem oğlanın giderek daha çok bağlandığı bilgisayarı. Giderek görüşmemeye başlamışlar, kız bunun hakkında konuşunca bir süre sadece evde görüşmeye başlamışlar ama o da sonra azalmış. Bir gün kız yeter artık diyerek bilgisayara dounduğu anda asıl patlama olmuş. Oğlan bir anda bağırmaya başlamış. O kadar abartılı bir şekilde bağırıyormuş ki kızın canına tak etmiş. Eğer benimle beraber olmak istemiyorsan bir hafta boyunca bilgisayar oynamayacaksın, böylelikle bana gerçekten değer veriyor musun anlayacağız, demiş. Aradan birkaç gün geçtikten sonra çocuğun Steam hesabından çevrimiçi olduğunu görmüş. Çocuk başta inkar etse de sonra dayanamayıp girdiğini kabul etmiş, sonradan çok yalvarmışsa da kızı ayrılmamaya bir türlü ikna edememiş. Kız da çok inat çıktı, uzun süre acı çekti, çok üzüldü ama barışmadı çocukla. Bana, eğer barışırsak yine oyunlarla ilgilenecek ben yine üzüleceğim, en iyisi şimdi biraz üzülüp unutmak, demişti. Şimdi çok mutlu olduğunu belirteyim. Arkadaşlar, bilgisayar oyunları çok güzel ama sevdiklerinizle vakit geçirmek daha güzel.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Bilgisayar mı, Ben mi?
Bilgisayar ve bilgisayar oyunlarına bağımlılık günümüzde aşırı bir artış gösterdi, hepimiz bunun farkındayız, ama tanıştığım bir kız bunu ç...
-
İstanbul'da Beylikdüzünde oturuyorum. Bu da haliyle bana şehir içinde biri yere gidiyorken uzun yolculuğa çıkıyormuş deneyimi yaşatıyor...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder